Innkalling til ordinært representantskapsmøte i NKS110 IKS, 25. juni, kl 16.00-18.30
Det kalles herved inn til ordinært representantskapsmøte i Nasjonalt kommunesamarbeid for 110-sentralene IKS, torsdag 25. juni kl 16.00-18.30. Møtet vil foregå i tilknytning til representantskapets eiersamling i Oslo.
Publikum kan delta digitalt på Teams via denne linken: TEAMSLINK
Vennligst logg inn senest kl 15.50 for å sikre teknisk bistand ved problemer med innlogging. Vi kan dessverre ikke garantere bistand etter møtestart kl 16.00.
Møtet er åpent for allmennheten. Innkallingen og sakslisten kan lastes ned HER

